czwartek, 21 sierpnia 2014

30 faktów o mnie

Hej! 


Sądzę, że większość z was nie wie o mnie zbyt wiele, więc postanowiłam napisać posta z 30 faktami o mnie!

1. Uwielbiam pozować do zdjęć.
2. Chciałabym zostać fotomodelką.
3. Jestem leniwa, ale pracuje nad tym :D
4. Urodziłam się w Styczniu.
5. Mam psa, który wabi się Gutek, rasa- shi-tzu 

































6. Chodze do salezjańskiego gimnazjum, które uwielbiam.
7. Lubię jak chłopak o siebie dba.
8. Jestem belieber 
9. Moje 2 ulubione seriale to: Pamietniki Wampirów i Pretty Little Liars.
10. Moim marzeniem jest odwiedzić USA
11. Lubie ubierać się luźno i sportowo.
12. Mam 4 najbliższe przyjaciółki
13. Nie umiem spać dłużej niż do 10 (nie wiem jak można spać np. do 13 ;.;)
14. Bardzo dużo się śmieje (niestety zawsze sie smieje jak ktoś się zakrztusi, kicha, smaraka, wszystko XD:/)
15. Ostatnio bardzo polubiłam rzeczy w panterkę
16. Prowadzę pamiętniki, w którym 1 wpis jest z 2008 roku aż po dziś dzień :)
17. Moją pasją jest: śpiew, taniec i moda.
18. Najśmieszniejszy film jaki oglądałam i za każdym razem śmieszy mnie tak samo to ,,Narzeczony mimo woli'' 
19. Mam rozpychacz w kształcie spirali <3
20. Obecnie nikt mi się nie podoba.
21. Umiem robić gwiazdę, szpagat, stawać na rękach i wiele innych.






















22. Czasem mam ochote cofnąć czas i znowu być małym dzieckiem i bawić sie lalkami barbie<3
23. Jestem bardzo szczerą osobą i zawsze mówię co myśle.
24. Chciałabym mieć kota ale tata nie lubi:/
25. Nie mam rodzeństwa:(
26. Moje ulubione dania to wszelkie makarony i pizza (zdrowo)
27. Od września bedę chodzić na siłownie.
28. Kocham buty! Kiedyś byłam z mamą na zakupach i strasznie chciałam Nike janoski i mama chciała mi kupić kilka na prawde fajnych ciuchów bo mówiła, że butów mi nie kupi. Ja protestowałam i mówiłam, że czegoś nie chce, ale chce buty. Po wielu takich sytuacjach zgodziła się i kupiła mi buty :D
29. Nie lubię swojego wyglądu.
30. Wole chipsy od czekolady :3

Mam nadzieję, że podobały wam się te fakty :)
Macie podobne jak ja? jakie?
Za każdy komentarz dziękuję i bardzo jestem wdzieczna za follow <3

8 komentarzy:

  1. Pretty Little Liars też lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty, ale na twoim miejscu nie dodawałabym zdjęć takich typowo ze snapa .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pamiętniki wampirów c:
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wole czekolade, choc chipsy tez uwielbiam <3

    zapraszam; gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie potrafię spać dłużej jak do 10.00 - choćbym się kładła o czwartej, wstanę i tak przed 9.00.
    Jaka śliczna psinka *.*
    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe fakty, też potrafię stać na rękach :D

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń